Vår kompetanse og gjennomføringsevne begeistrer kunden!
Kundeopplevelser = omdømme
De inntrykkene du gir dine kunder gjennom ulike aktiviteter, hver eneste dag, enten forsterker ditt omdømme eller ødelegger det.
I FLOW er vi opptatt av å sette kunden i sentrum og at vi gjennom alle våre treffpunkt skaper gode kundeopplevelser. Slik at kunden opplever nettopp dette, og at vi forsterker vårt omdømme.
Han som var hos meg i går og i dag ønsker jeg fast her på skolen.
Kundeopplevelser i praksis
Leder for service, drift og vedlikehold i FLOW Meisingset VVS mottok en entusiastisk SMS fra en fornøyd kunde etter at rørlegger i FLOW Meisingset VVS, Grzegorz hadde vært på besøk.
Når en kunde tar seg tid til å sende en entusiastisk tilbakemelding etter at en av våre ansatte har utført arbeid, da vet vi at vi har begeistret kunden.
- Han som var hos meg i går og i dag ønsker jeg fast på skolen. Ja, han er rørlegger. Han kan også få nøkler. Jeg er jo normalt langt vekk i helger. Han er flink, i overkant hyggelig, rydder opp etter seg, og gir beskjed. Gamlingen trodde ikke at jeg skulle møte en sånn igjen. Helt rå kar. Takk for hjelpen, forteller driftsleder og rørleggermester Frode Dahl, fra Nesbru vgs.
Dette er FLOW begeistring i praksis. Det handler om faglig trygghet, tydelig kommunikasjon og det lille ekstra – en god prat, et ryddig arbeidsområde, og følelsen av at kunden er i de beste hender.
Rollemodell
Grzegorz Kedzior ble ansatt i FLOW Meisingset VVS som voksenlærling i 2020 og gikk opp til svenneprøven høsten 2024.
Grzegorz bidrar med gode holdninger og arbeidsmoral, har en rolig, hyggelig og trygg tilstedeværelse og har allerede opparbeidet seg solid teknisk fagkunnskap. En kompetanse som er til glede for våre kunder.
Han setter krav til seg selv og de han arbeider med og viser tillit og omsorg for sine kollegaer, som gjør at han er en flott rollemodell for sine kollegaer og andre rundt han og en fantastisk FLOW ambassadør.
Grzegorz er et fantastisk eksempel på hvordan vi i FLOW begeistrer kunden.
Publisert
17. juni 2025
Viktigheten av å ha gode samarbeidspartnere!
Kompetanse som en av våre kjerneverdier!
- Vi skal utgjøre en reell verdi for kunden
Mange fordeler med en serviceavtale for sprinkler, sanitær, varme- og kjølesystemer
Skreddersydde løsninger for bedre energiøkonomi
75 år med utvikling og god vekst
FLOW Pluss Norge styrer planlegging og etablering av ditt butikklokale.
Endelig fikk Zivar drømmejobben!
T-RØR: Fra vannbåren varme til avansert bioenergi
Lærlinger i FLOW Group
FLOW Group: Vi erkjenner viktigheten av å jobbe mot en mer bærekraftig fremtid
- Nå er vi lønnsomme og på offensiven igjen
Fra logistikkoperatør til voksenlærling til fagarbeider elektro
Fra montør og bas, til prosjektleder på heltid!
De profesjonelle kundene krever at vi som leverandører er like profesjonelle som dem selv
- Vi har gitt kundene en enklere og tryggere hverdag
FLOW Svartisen VVS: Vellykket prosjekt på NAF sitt nye bilverksted i Bodø
Energitiltak i offentlig regi
God belysning – en viktig faktor for et godt arbeidsmiljø
Bygger profesjonelt nettverk for tekniske fag
Fleksibel arbeidsgiver sikret Ninja svennebrevet
FLOW Meisingset VVS AS satser på sprinklerkompetanse
Arbeidsuke hos FLOW Meisingset VVS
Rehabilitering av svømmehall og garderobeanlegg
FLOW Meisingset VVS leverte rørarbeider på Nordberg Kirke
FLOW Bredesen Elektro er operative i Arendal.
Rørlegging og snekring - det beste fra to fag
Gjør energitiltak for fremtiden med T-RØR.
ISO-sertifiseringer ingen skrivebordsøvelse hos FLOW Trøndelag VVS
Rens av gulvvarmerør: Nytt, viktig, lønnsomt
God driv i vårt 10. driftsår - men vi vil videre!
Flying start for ny elektroentreprenør i Trøndelag
Kreativt under koronaen hos FLOW Trøndelag VVS
Lamarkgården sparte over 60% strøm med varmepumpen
Arne Morten har jobbet 40 år med 3 generasjoner Svensen
- Det vi trengte for å møte markedet fant vi ikke i de tradisjonelle rørleggerkjedene